вторник, 8 ноября 2011 г.

ყველაფერი კარგად იქნება : )


ერთმა კაცმა უდაბნოში ჯადოსნური ლამპარი აღმოაჩინა, ხელი გაუსვა, იქედან ჯინი ამოძვრა და ამ კაცს უთხრა ნებისმიერ სურვილს აგისრულებო..კაცს გაუხარდა და თხოვა სახლში დამაბრუნეო...კარგი რა პრობლემაა წავედით და მივალთ შენს სახლამდეო.. ..მე სწრაფად მინდა რომ გავჩნდე ჩემს სახლშიო..გაუკვირდა კაცს...ჯინმა უკმაყოფილოდ ამოიოხრა და კარგი ჯანდაბას ვირბინოთო...
 ნუ დაახლოებით მეც ასე მჭირს...დაახლოებით რამოდენიმე კვირის წინ, ღამის 5 საათზე რატომღაც დავიჯერე რომ სასწაულები ხდებოდა...თუმცა აღმოჩნდა რომ მხოლოდ ფორმალურად....
პრინციპში არც კი ვიცი ახლა რა ვქნა, ისევ ძველებურად ვიწუწუნო არ მიმართლებს თქო თუ უბრალოდ ვეცადო ჩემს დღემდე გაკვირვებისგან პირდაღებულ ფიზიონომიას პირვანდელი სახე დავუბრუნო.....
და მერე რააა რო? : )))...
ვის რაში ადარდებს ჩვენში რომ დარჩეს... : )))
მოკლედ მორალი და რჩევა ჩემს თავს...მოკეტე და იცხოვრე ისე,როგორც გეცხოვრება....
ჰოოო...კიდევ...არ დაუთმო...და არ დათმო რაც მთავარია....
არ დაგავიწყდეს მისივე სიტყვები...
"მოითმინე....და
ყველაფერი კარგად იქნება...."...
ჯერჯერობით ვითმენ და ვიცდი....მივყვები დინებას...ჩემდა საბედნიეროდ ამ სეზონზე ჩემი მდინარე არც თუ ისე ბობოქრობს : ))))....

                                                                     სიყვარულით : NiiiNuca <3

Комментариев нет:

Отправить комментарий