среда, 5 октября 2011 г.

ასე მგონია...


ხანდახან მგონია...
ხანდახან ბევრი რამე მგონია...
მგონია რომ როცა ვიძინებ ვიღაც მიყურებს და ამიტომ ვცდილობ ძილშიც კი კარგად გამოვიყურებოდე (ეს ბავშვობიდან გამომყვა)
მგონია რომ ოდესმე მაინც ვიპოვი ჩემს დანიშნულებას...
მგონია რომ არ უნდა ეხუმრო გულს,ბედს, და შუქნიშანს..
მგონია რომ მარტო მე მაწუხებს "ისეთი" ფიქრები..(დიიიდი კითხვის ნიშანი)
მგონია რომ ზეგ მოვკვდები...არა ხვალ...არამედ ზეგ...

ხანდახან მგონია რომ შენ ვერ გრძნობ..და ამიტომ შენს მაგივრად მე მტკივა....
ხანდახან მგონია რომ ეს ყველაფერი არ არსებობს....რომ ეს განზომილება უბრალოდ სიზმარია.....(ხანდახან მინდა კიდეც ,ასე რომ იყოს)
ხანდახან მინდა რომ ....დედამიწაზე დაღვრილი ყველა ცრემლისთვის შენ მოგთხოვო პასუხი...
ხანდახან მზად ვარ სისხლის ბოლო წვეთიც კი შენ შემოგწირო..ოღონდაც ბედნიერი იყო....
მაგრამ..
არასოდეს...ვერასოდეს..
შენ  ვერასოდეს აღმოჩნდები ჩემი მოგონებების სანაგვეზე : ))))...
ცუდით თუ კარგით..
ხანდახან...
თუ მუდამ.....
მგონია რომ უნდა მიყვარდე...
მგონია რომ უნდა მინდოდე....
ბოლომდე..მთლიანად...უსასრულოდ....

                                                                                 სიყვარულით:   NiiiNuca<3

Комментариев нет:

Отправить комментарий