вторник, 17 января 2012 г.

Everything's Gonna Be Alright ;)


მოკლედ..რატომღაც მომინდა რომ დამეწერა... :)....ეს არ არის არც ჩემი გრძნობების და არც ემოციების გამომზეურება....უბრალოდ რაღაც მინდა ვუთხრა ხალხს... :)...და კონკრეტულ ადამიანებს...რომლებიც იყვნენ....და აღარ არიან...:))
არა, სიცოცხლეს არ ვგულისხმობ კაცო....:P:P:P:P ..ისე..უბრალოდ...აღარ არიან ჩემს ცხოვრებაში....
უბრალოდ...
უბრალოდ......
უბრალოდ????....რავიცი...იქნებ იყო კიდეც ვინმეს ბრალი... :)...ან ჩემი..ან იმათი...თუმცა ახლა რაღა აზრი აქვს...: )))
..იცი..სულაც არ მიჭირს ადამიანები გულამდე მოვუშვა...არც ის მიჭირს პირველი, მეორე, მესამე...და რავიცი კიდევ რამდენი შეცდომა და გულისტკენა ვაპატიო....
მაგრამ მერე...საკუთარ თავთან მარტო დარჩენილს მიჭირს იმის გაცნობიერება რას ვაკეთებ ან რის გამო... : )....
ერთმა მითხრა არ შეიძლება არ გაწუხებდეს, რომ სამაგიერო კეთილგანწყობას ან სიკეთეს ვერ იღებო...გულში ჩამრჩა ეს ნათქვამი....მაგრამ მე ხომ ზუსტად ვიცი....ყველაფერ წმინდას ვფიცავ არასდროს გამიკეთებია რაიმე, არასდროს მიგრძვნია..არასდროს მყვარებია იმის გამო..რომ სამაგიერო მიმეღო....
თუმცა ვერ ვგებულობ..მაშინ საიდან მოდის ასეთი აპათიის, ამაოების და საკუთარი თავისადმი ზიზღნარევი სიბრალულის გრძნობა?.....
და რატომაა ის ისეთი ძლიერი, რომ ადამიანებს მაკარგვინებს......
არ ვიცი... : )
თუმცა ის ვიცი, რომ მიუხედავად ყველაფრისა.....მე ყველა მიყვარს ვინც კი ჩემს ცხოვრებაში ყოფილა...
მე თქვენ გაღმერთებთ ადამიანებო... : )))...რადგან კაცობრიობაა ყველაზე მშვენიერი საწყისი, რაც კი უფალს შეუქმნია...
ყველა მიყვარხართ....თუმცა ზოგიერთები გამორჩეულად....
ზოგიერთები...???
ზოგიერთი..???....თუ ერთი...??...ნწ....
ერთადერთი...(?)
რა ვქნა...არც ესაა ჩემი ბრალი... : )....ბანალური ფრაზაა მაგრამ შესაფერისი..."გულს ვერ უბრძანებ.."..:)
არ ვიცი ის ადამიანი წაიკითხავს ამას თუ არა...ან ექნება თუ არა რეაქცია...:))
არც იმაზე საუბარი მინდა თუ რას ვგრძნობ მის მიმართ... : ))) რადგან ისედაც იცის.....
ერთხელ ვუთხარი, და მინდა სულ ახსოვდეს... : ))) ...: შენ არასოდეს ყოფილხარ ჩემთვის სულერთი....შენ სულ ერთი იყავი ჩემთვის....
იყავი და ხარ... : ))))
იქნები თქო არ გეტყვი...: )))....არავინ იცის მომავალში რა მოხდება......
უბრალოდ...მეც მინდა მჯეროდეს ...
რომ.....
ყველაფერი კარგად იქნება.... : )))))
                                                                                             სიყვარულით:NiiiNuca <3

Комментариев нет:

Отправить комментарий